Thursday, December 3, 2009

Seronok...sedih

Setelah hampir sebelas bulan meninggalkan jabatan, kini aku kembali semula sbb aku ambik cuti belajar tanpa gaji...Sementara menunggu surat lantikan dari SPP aku dok lah jabatan lama. Pelbagai perasaan seronok ada, sedih pun ada. Seronok jumpa kawan2 lama tapi sedih sbb kene tinggalkan anak kat rumah ngan husb. Rasa macam aku ni ibu tak bertanggungjawab pulak. Tapi apa nak buat, cuti sekolah yang akan datang, harap aku akan berada di rumah menemani anak2. Cepatlah masa berlalu maybe aku dapat posting bulan 3 tapi...tak tau nak cakap lagi...Tunggu je lah. Harapan aku proses aku dipercepatkan dan dipermudahkan...doakanlah yea.

2 comments:

  1. i pn doa proses pertukaran i dicepatkan supaya u akan berasa lebih sedih lg.

    11 bln i suffer tanpa u & i nak u suffer pulak tanpa i pasni.

    apepun thanks tu celcom & maxis kerana menyatukan kita berdua di alam maya.

    ReplyDelete
  2. jsngsn pisahkan aku dan dia sbb aku tinggalkan dia tak menyusahkan dia tapi klu dia tinggalkan aku...uish susahnya hidup aku nanti

    ReplyDelete